close

Produsele de pe Mamutshop.ro sunt originale?

Da, toate produsele comercializate de Mamutshop.ro sunt originale.

Toate produsele afisate se gasesc in stoc?

Toate produsele afisate pe site-ul Mamutshop.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Acestea  sunt active pe site pana la finalizarea comenzii. In momentul in care produsul nu este disponibil, acesta nu va mai fi afisat pe site.

Pot face retur daca produsul nu imi este bun?

Da, se poate face retur, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea coletului.

Cine plateste transportul pentru retururi?

In cazul returnarii produselor, cheltuielile de transport sunt suportate de catre client. Exceptie fac retururile pentru produsele care au defecte sau sunt alta marime decat cea comandata. 

Cat dureaza restituirea banilor pentru articolele returnate?

Banii se restituie in termen de maximum 14 zile de la primirea coletului retur. Mamutshop va restitui banii aferenti produsului comandat, intr-un cont bancar furnizat de client prin e-mail.

Pot verifica statusul comenzii mele?

Da, statusul comenzii se poate verifica. O data logat in contul tau Mamutshop, acolo vei avea toate detaliile despre comanda la sectiunea “Vezi istoricul comenzilor”.

Pot anula comanda plasata pe Mamutshop.ro?

Da, comenzile pot fi anulate trimitand un e-mail la adresa office@mamutshop.ro. Pentru a evita procesarea si expedierea acesteia, te rugam sa anulezi comanda inaintea orei 15:30.

Nu am primit e-mail de confirmare la crearea contului

Te rugam sa verifici folderul de email-uri nedorite (Spam/Bulk), iar daca contul tau nu a fost activat te rugam sa ne contactezi si vom efectua manual aceasta activare.

Care este procesul de retur al produselor?

Produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate (fara sa prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte), in termen de 15 zile calendaristice de la primirea coletului.Inainte de a returna coletul va rugam sa ne trimiteti un e-mail cu numele cu care s-a plasat comanda (sau adresa de e-mail cu care s-a creat contul dumneavoastra pe Mamutshop.ro), produsele care se returneaza si pretul de achizitie. Coletul va fi expediat la adresa punct de lucru Mamutshop.ro - Str. Harghita nr. 113, Localitatea Miercurea Ciuc, Jud. Harghita. Daca motivul returnarii produselor este un defect al acestora, defect pe care il aveau la primirea coletului de catre dumneavoastra, va rugam ca in email-ul de retur sa atasati si o fotografie cu defectul produsului.Pentru mai multe informatii asupra politicii de retur, acceseaza pagina Renuntare su returnare.

Unde pot face o reclamatie?

Orice reclamatie legata de comenzile plasate, despre produse sau accesorii, va rugam sa ne contactati prin adresa de e-mail office@mamutshop.ro

Cum ma inscriu la Newsletter?

Pentru a fi la curent cu toate noutatile privind articolele de imbracaminte disponibile pe site-ul www.mamutshop.ro, inscrierea la Newsletter se poate face atat de pe Homepage, cat si de pe pagina de Contact.

De asemenea, daca detii un cont pe site-ul www.mamutshop.ro, acest lucru se poate face si prin intermediul contului, in sectiunea “Aboneaza-te la Newsletter”

Cum ma dezabonez de la Newsletter?

Daca doresti dezabonarea de la noutatile shopului Mamutshop.ro, vei putea face acest lucru accesand link-ul direct de dezabonare din Newsletter-ul primit (afisat in partea de jos a acestuia), dar si din contul dumneavoastra de client. O data logat in contul dumneavoastra de pe site-ul Mamutshop.ro, accesati sectiunea “Dezaboneaza-te de la Newsletter”.

Cum pot lua legatura cu departamentul de Servicii Clienti?

Pentru a lua legatura cu departamentul de Servicii Clienti, va rugam sa folositi oricare din metodele urmatoare pentru a ne contacta

  • Prin completarea formularului de pe pagina de contact
  • Prin e-mail la adresa office@mamutshop.ro

Peste 20000

produse

1000 noutăți

săptămânal

14 zile retur

garanție money back

Plată securizată

prin Payu.ro